maanantai 1. joulukuuta 2014

1. joulukuuta

Hei vain sinne ruutujen ääreen!

Pahoittelut hetken hiljaiselosta. Totuus on vain se, että mun elämä on niin tylsää ja tasapaksua tällä hetkellä ettei mulla ole ollut tarvetta avautua.. Kirjatkaa rasti seinään, koska tää on historiallista.

No joulukuu alkoi ja inttileskeyttä on enää 17 päivää jäljellä, hipheijaa! Oon ollut aika aikainen mato ja mulla on kaikki joululahjat hankittuna tai hankkimista/tekemistä vaille valmiita. Eli ei lahjastressiä mulle tänä vuonna kiitos! :)
Tänään mä olen herätellyt mun sisäistä tonttuani eloon luvan kanssa. Kaivoin pitkästä aikaa kaikki korttitalkookamat esille ja ryhdyin tekemään joulukortteja. Voin kertoa, että monitehoilla ja ilmeisesti uusiin laseihin tottumattomilla silmillä ei ihan mun perfektionistin luonteeseen sopivaa jälkeä saada aikaan.. Mutta ajatushan on tärkein?

No eniweis, eipä mulla oikeestaan kummempia. Mä näperrän yhden kortin vielä ja lähden moikkaamaan mammaani.
Heipsan ihanaiset!

-Sari


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti